понедельник, 24 февраля 2014 г.

Özünüqiymətləndirmə

1.Mən istəyirəm ki,dostlarım məni ruhlandırsınlar
2.Həmişə içlərimdə öz məsluliyyətimi hiss edirəm.
3.Mən öz gələcəyim üçün narahatam.
4.Çoxlarının məni görməyə gözü yoxdur.
5.Mən başqalarına nisbətən daha az təşəbbüskaram.
6.Mən öz psixi vəziyyətim üçün narahatam.
7.Mən axmaq vəziyyətdə qalmaqdan qorxuram.
8.Başqalarının xarici görkəmi mənimkindən yaxşıdır.
9.Mən tanış olmadığım adamların yanında,qarşısında nitq söyləməyə qorxuram.
10.Mən tez-tez səhvlər edirəm.
11.Təəssüf ki,mən adamlarla necə lazımdırsa elə danışa bilmirəm.
12.Təəssüf ki,mənim özümə inamim azdır.
13.Mən istəyirəm ki.mənim işim başqaları tez-tez rəğbətləndirsinlər.
14.Mən çox təvazökaram.
15.Mənim həyatım faydasızdır.
16.Çoxları mənim haqqımda səhv düşünürlər.
17.Mən fikirlərimi heç kəslə bölüşdürə bilmirəm.
18.Adamlar məndən çox şey gözləmirlər.
19.Adamlar mənim nailiyyətlərimlə çox da maraqlanmırlar.
20.Mən azacıq utancağam.
21.Mən hiss edirəm ki,çxları məni başa düşmürlər.
22.Mən özümü təhlükəsiz hiss etmirəm.
23.Mən tez-tez lazım olmadan həyəcanlanıram.
24.Mən,hamı artıq stol arxasında əyləşmiş otağa daxil olanda özümü pis hiss edirəm.
25.Mən özümü sərbəst,azad hiss etmirəm.
26.Mənim arxamca söz danışılarkən,mən hiss edirəm.
27.Mən əminəm ki,adamlar,hər şeyi məndən daha asan,yüngül qəbul edirlər.
28.Mənə elə gəlir ki,məni nə isə pis bir hadisə gözləyir.
29.Adamların mənə münasibəti,məni fikrən həmişə narahat edir.
30.Təəssüf ki,mən lazımı kimi ünsiyyətli deyiləm.
31.Mən,yalnız haqlı olduğunu biləndə mübahisələrə girişirəm.
32.Mən cəmiyyətin məndən nə gözləməsi haqda fikirləşirəm

Balların hesablanması
Çox tez-tez -4 bal
Tez-tez -3bal
Arada -2bal
Nadir hallarda -1bal
Heç vaxt -0 bal

0-25bal:Özünü yüksək qiymətləndirmədən xəbər verir.Hansı ki,bu vaxt insan,başqalarında tutulan iradlara düzgün yanaşır,amma öz işinə və hərəkətlərinə nadir hallarda şübhə ilə yanaşır.Bu halda insan öz "qeyri-kamillik kompleksinin"yükünü daşımır.
26-46bal:Bu özünüqiymətləndirmənin orta vəziyyətidir.Bu vaxt insan öz "qeyri-kamil kompleksi"üçün əziyyət çəkmir,tədricən başqalarının fikirləri ilə razılaşır.
46-128bal:Özünüqiymətləndirmənin aşağı səviyyəsidir.Belə ki,bu halda insan tənqidi qeydləri çox ağrılı qəbul edib çətin keçirir.Başqalarının fikirləri ilə razılaşmağa çalışır.Həmişə öz "qeyri-kamil kompleksindən"əziyyət çəkir.

1 комментарий:

  1. Mən çox yalnış bir adamdım ... Yanvar ayında Dr. Obodo mənim üçün Avstriyalı bir qadın tapmaq üçün bir sehr çəkdi. Mart ayının ilk bazar günü mən gözəl Vyetnamlı qadınla görüşdüm. Biz altı həftə məşğul idik və növbəti il evləndik. Dr.Obodo mənə dreams.visit Dr.obodo Via xanım verdi.
    (templeofanswer@hotmail.co.uk)
    (whatsapp +234(815) 542-5481)
    Bloomington, MN

    ОтветитьУдалить