понедельник, 24 февраля 2014 г.

Yeniyetməlik dovrü


Yeniyetməlik dövründəki gənclərdə təhsilində alınacaq tədbirlər:
1. Yetkinlik çağında olan uşaq yada gənc, öz şəxsiyyət xüsusiyyətlərinə qarşı çox həssasdır. Bu səbəblə , bunlara qarşı incidici tənqid , lağ , qorxutma , başqaları yanında kiçik salma, əleyhinə müqayisə və təhqir kimi davranışlarda tapılmaq heç bir zaman doğru deyil.
2. Yetkinlik çağındakı kəslər üçün, çox qayda yerinə , az qayda ortaya qoyulmalı və edilən yanılmaları da çox büyütməməlidir . Ən kiçik bir mənfi davranışı sanki böyük bir cinayət işləmiş kimi qarşılamaqdan çəkinməlidir .
3. Tərbiyəçilər gənc ilə olan əlaqələrində , nə həddindən artıq bir səmimilik , nə də həddindən artıq bir rəsmiyyət etməlidir. Bu dövrdəki adamın, yalnız anlayışa ehtiyacı vardır .
4. Dərsdən xarici fəaliyyətlərə əhəmiyyət verməlidir. Dərsdən xarici tədbirlər, uşağın boş zamanını ən faydalı bir şəkildə doldurmasına və ruhi sağlamlığının da düzəlməsinə imkan verəcəkdir.
5. Bu dövrdəki gənclər, öz hüquqlarına qarşı çox həssasdırlar . Bunun üçün, dərslərdə verilən qeydlərdə və yarışlarda haqq-ədalət qanunundan ayrılmamalıdır
6. Bu yaşdakı gənclər" öz, qürur" duyğularına qarşı çox həssasdırlar . Bunun üçün , onları boş yerə günahlandırmaqdan diqqətli olunmalıdır.
7. Bu dövrdə xüsusilə ,"Özünüqiymətləndirmə duyğusu" zəif olan uşaqların müəyyən sahələrdə müvəffəqiyyət göstərmələrini təmin etmək üzrə, onları, maraq duyduqları və müvəffəqiyyətli olduqları sahələrə təşviq etməlidir.
8. Məktəbdəki imtahanlarda , imtahan nəticələrinə gərəyindən çox əhəmiyyət verilməməlidir. Xüsusilə uşaq yada gəncdə imtahan qorxusu inkişaf etdirilməməlidir .
Ana-atanın diqqət yetirməsi lazım olan başlıca nöqtələr :
1. Əvvəlcə uşaqlarını tanımalı, onları maraq və qabiliyyətləri istiqamətində istiqamətləndirməlidir. Ana atalar, öz ehtiras və arzularına görə qiymətləndirmə etməməlidirlər .
2. Uşaqlarındakı güvən duyğusunu gücləndirmək üzrə mühit hazırlamalı, qabiliyyət və tutumunu aşmamalıdır.
3. Ən əhəmiyyətli qidanın sevgi və mehribanlıq olduğunu unutmamalı, ancaq həddindən artığa qaçmamalıdırlar .
4. Yaşayaraq öyrənməyə ağırlıq verilməlidir.
5. Ana və atalar inkişafın normal üzlərini , çətin dövrlərini bilməli, davranışlarını ona görə tənzimləməlidir.
6. Hər uşağın özünə xas xüsusiyyətlərlə bəzənmiş , ayrı bir fərd olduğunu düşünərək , digər uşaqlarla və bacı və qardaşlarıyla müqayisə etməməlidirlər.
7. Ailə və cəmiyyət etibarlı olan bəzi qaydalara uyğun gəlmə zəruriliyi uşağa xatırlatmalı , uyğun gəlmədiyi təqdirdə davranışları müəyyən üsullarla cəzalandırılmalıdır. Şəxsiyyətinə deyil davranışına istiqamətli olmalıdır. 8. Ana və atalar xüsusilə intizam mövzusunda görüş birliyində olmağa, uşağın yanında dalaşmamaya çalışmalıdırlar.
10. Uşağınıza həmişə uşaq kimi davransanız o da həmişə uşaq kimi qalar. Böyümənin və inkişafın həzzini ailəvi paylaşmağa çalışın.

Комментариев нет:

Отправить комментарий